Otvorena dograđena škola "Ljudevit Gaj" u Lužanima

U Lužanima je u srijedu 13. travnja 2011. godine, u nazočnosti načelnika Općine Oriovac, Antuna Pavetića, brodskoposavskog župana, Danijela Marušića, te njegovih zamjenika, otvorena dograđena zgrada Osnovne škole, koja na postojećoj lokaciji radi od 27. 12. 1962. godine sa 8 učionica.

U drugoj etapi, 1976. god, izgrađena je dvorana škole i upravne prostorije, a 2005 god. iznad dvorane je sagrađena: knjižnica, informatička učionica i prostorija za pedagoga. Najnovijim radovima dograđeno je ukupno 450 m2, od toga 4 učionice, 2 kabineta za učitelje i nadstrešnica. Dogradnjom se ostvarilo povećanje prostora i mogućnost jednosmjenskog rada, te kvalitetniji uvjeti za rad djelatnika kao i ugodnije okruženje za same učenike.

Vrijednost ulaganja je preko dva milijuna kuna, a investitor je Brodsko-posavska županija koja je dogradnju financirala iz decentraliziranih sredstava.

Zakon o pravu na pristup informacijama

Temeljem odredbi Zakona o pravu na pristup informacijama, tijela javnih vlasti dužna su osigurati javnost rada na jedan od sljedećih načina:
- neposrednim davanjem informacija
- davanjem informacija pisanim putem
- uvidom u dokumente i izradom preslika dokumenata koji sadrže traženu informaciju
- na drugi način koji je prikladan za ostvarivanje prava na pristup informaciji.

Također, informacije koje tijelo javne vlasti posjeduje, kojima raspolaže ili koje nadzire, po Zakonu o pravu na pristup informacijama (kao i pripadajuće odluke) možete vidjeti OVDJE.

Pregled sklopljenih ugovora o javnoj nabavi

Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 17. ožujka 2011. godine donijela ZAKLJUČAK kojim se zadužuju sva tijela javne vlasti da podatke o sklapanju i izvršavanju ugovora o javnoj nabavi iz svoje nadležnosti iskažu prema obrascu Pregled sklopljenih ugovora o javnoj nabavi i njihovom izvršenju. Općina Oriovac kao tijelo javne vlasti dužno je ovaj obrazac Pregleda ugovora ustrojiti i objaviti na svojoj službenoj internetskoj stranici te ga možete pogledati OVDJE.

Lista popisivača stanovništva i obavijest za popisivače

Ovih dana formirana je konačna lista popisivača stanovništva za Općinu Oriovac.

Kandidati odabrani za popisivače u Općini Oriovac trebaju se osobno javiti u pc Oriovac 24. i 25. 03. 2011. godine. Obvezno ponijeti osobne dokumente, te dokumente kojim dokazuju stručnu spremu i nezaposlenost.

Obuka za popisivače u Općini Oriovac počinje 28. 03. 2011. godine. Kandidati će o mjestu obuke i točnom vremenu bit obaviješteni prilikom prijave.

pdfLISTA POPISIVAČA

Obavijest zainteresiranima za Popis stanovništva 2011.

Županijsko povjerenstvo za Popis stanovništva 2011. obavještava građane Brodsko-posavske županije da će se u razdoblju od 01. do 28. travnja 2011. godine u Republici Hrvatskoj provesti Popis stanovništva, kućanstava i stanova 2011.g. Kako je Popis stanovništva vrlo složen, opsežan i odgovoran posao , potrebno je angažirati veći broj popisivača i kontrolora.

Svi zainteresirani za sudjelovanje u Popisu stanovništva 2011. kao popisivači ili kontrolori, koji udovoljavaju propisane kriterije, za obavljanje popisa mogu se prijaviti u upravni odjel svoje Općine i to 16. i 17. veljače 2011. godine u vremenu od 08.00 do 15.00 sati.

Objavljen 4. natječaj za dodjelu sredstava iz Mjere 101 i Mjere 103 IPARD programa

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je 4. Natječaj za prikupljanje prijava za dodjelu sredstava iz IPARD programa za Mjeru 101 – „Ulaganja u poljoprivredna gospodarstva u svrhu restrukturiranja i dostizanja standarda Zajednice“ i Mjeru 103 – „Ulaganja u preradu i trženje poljoprivrednih i ribljih proizvoda u svrhu restrukturiranja tih aktivnosti i dostizanja standarda Zajednice“.

Javni natječaj objavljen je u Narodnim novinama br. 12/11 od dana 28. siječnja 2011. godine, a dostupan je i na internetskoj stranici Agencije za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju (www.apprrr.hr).

Rok za podnošenje prijava počinje teći od 01. veljače 2011. i traje do zaključno s 28. veljače 2011. godine.

Svi potencijalni korisnici informacije oko IPARD programa mogu dobiti na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite., web stranici agencije www.apprrr.hr ili u Hrvatskim poljoprivrednim agencijama prema mjestu prebivališta.

Osnovana prva Lokalna akcijska grupa (LAG) na području Brodsko-posavske županije

U srijedu 09. veljače 2011. godine u velikoj županijskoj vijećnici u Slavonskom Brodu održana je Osnivačka skupština Lokalne akcijske grupe (LAG). U ime inicijatora župana Danijela Marušića na skupštini je nazočio pročelnik Upravnog odjela za poljoprivredu Željko Burazović, te načelnici pet Općina i predstavnici udruga.

Prvu Lokalnu akcijsku grupu na području naše županije čine Općine Oriovac, Sibinj, Bebrina, Brodski Stupnik i Nova Kapela. LAG ima zadaću donošenja zajedničke Lokalne strategije u kojoj će se prepoznati nove mogućnosti razvoja seoskih područja te omogućiti samozapošljavanje i razvitak samoorganizirajućih struktura na lokalnoj razini.
Članstvo Skupštine čine:

- Antun Pavetić, načelnik Općine Oriovac
- Ivica Batinić, načelnik Općine Sibinj
- Stjepan Jakić, načelnik Općine Bebrina
- Petar Lovinčić, načelnik Općine Brodski Stupnik
- Josip Benić, načelnik Općine Nova Kapela
- KUD «Graničar» iz Lužana,
- KUD «Luka Ilić Oriovčanin»,
- Žarko Butina iz Nove Kapele,
- Eko-etno selo Stara Kapela,
- TNM Maja Slobodnica,
- KUD «Tomislav» Sibinj,
- Udruga Zlatovezilja, Brodski Stupnik,
- Goran Jelinić iz Brodskog Stupnika,
- Marko Mrkalj iz Zbjega i
- Mato Dikanović iz Stupničkih Kuta.

U Upravni odbor LAG-a izabrani su Goran Jelinić za predsjednika, Jadranko Mličević za tajnika, te članovi; Stjepan Jakić, Ivica Batinić i Josip Benić. Nadzorni odbor čine članovi; Žarko Butina, Ankica Travarević i Marko Mrkalj. Nakon imenovanja članova donesen je Statut LAG-a.

Upravni odbor precizirati će aktivnosti Lokalne razvojne strategije, nakon koje će uslijediti kandidiranje razvojnih projekata pet Općina.

Održana 81. godišnja skupština DVD-a „Slavonski Kobaš“

U subotu 06. veljače 2011. godine Dobrovoljno vatrogasno društvo „Slavonski Kobaš“ održalo je svoju 81. godišnju skupštinu. Na početku skupštine sve prisutne je pozdravio predsjednik društva gospodin Mijo Delić, te je podnio izvješće o radu društva u protekloj godini. Financijsko izvješće podnio je gospodin Mate Klarić. Kroz izlaganje blagajnika moglo se čuti kako je Dobrovoljno vatrogasno društvo pozitivno poslovalo bez obzira na sve velike troškove kroz godinu. Plan rada za 2011. godinu predstavio je gospodin Mijo Delić, te napomenuo kako će se društvo u ovoj godini najviše bazirati na edukaciji mladeži, nabavci opreme, te daljnjem uređivanju doma.

Na svečanoj skupštini prisustvovali su i gosti iz drugih DVD-a koji su pozdravili skupštinu, te pohvalili dugogodišnju suradnju, a nazočio je i načelnik Općine Oriovac gospodin Antun Pavetić koji je pohvalio dosadašnji rad članova društva, te obećao i daljnju pomoć u okviru općinskih mogućnosti.

Predstavnici Općine Oriovac na Poljoprivredno-poduzetničkim idejama

U subotu 29. siječnja zatvaranjem izložbeno-prodajnog prostora u Novoj Gradiški završene su još jedne, 13. po redu poljoprivredno-poduzetničke ideje. Osim sajamskog i izložbenog dijela, u dva dana održavanja PPI 2011., mogli su se posjetiti brojni stručni skupovi i predavanja koji su se održavali u novogradiškom Domu kulture, a koji su za cilj imali razmjenu informacija i iskustava iz područja poljoprivrede.

Na ovogodišnjim poljoprivredno-poduzetničkim idejama okupilo se preko stotinu izlagača, a svoj štand imala je i Općina Oriovac. Brojnim posjetiteljima sajma Općinu je predstavila Udruga vinara i voćara Općine Oriovac te razni OPG-i koji su prezentirali svoje proizvode. Općinski štand su posjetili i ministri Petar Čobanković i Damir Bajs gdje ih je pozdravio načelnik Antun Pavetić, te ukratko predstavio Općinu Oriovac.

Ova edukativno-izložbena manifestacija ove godine je nadmašila sve dosadašnje po broju izlagača, posjetitelja, te interesu za stručna predavanja. Kako predstavnici Općine pozdravljaju ovakve manifestacije, tako će u narednom vremenu podupirati male proizvođače i obiteljska poljoprivredna gospodarstva da što više izlažu na ovakvim i sličnim sajmovima. Fotogalerija...

Održana manifestacija „Čijalo perja“

U subotu 29. siječnja 2011. godine u Lužanima je održana 15. jubilarna manifestacija „Čijalo perja“. Čijanje perja je stari slavonski običaj koji je kod nas već pomalo zaboravljen, a nekad je bio sastavni dio života u slavonskim selima pogotovo u dugim zimskim noćima.

Ponovno oživljavanje ove tradicije pokrenuli su prije 15 godina članovi KUD-a „Graničar“ koji njeguju tradiciju svojih predaka kroz kulturni program, obogaćen dramskim i glazbenim izričajima svog kraja. Tako je bilo i u subotu kad su u prepunoj dvorani u mjesnom domu u Lužanima članovi KUD-a „Graničar“ pokazali kako je nekad bilo na čijalu. Uz domaćine, bogatu folklornu večer uveličali su i njihovi gosti KUD „Sv. Ana“ iz Vučjaka (Karlovac), HKD „Izvor“ iz Donje Motičine, KUD „Kupina“ iz Kupine, te KUD „Vjekoslav Klaić“ iz Garčina.

Nakon svečanog dijela programa domaćine, goste i sve posjetitelje zabavljao je tamburaški sastav „Bećarine“, a pjevalo se i plesalo do dugo u noć.

Blagdan sv. Vinka u Slavonskom Kobašu

Proslava Svetog Vinka u Hrvatskoj ima dugu tradiciju, te se svake godine na taj dan vinogradari i vinari upućuju u svoje vinograde. Blagdan označava početak nove vinogradarske godine, te se obavlja blagoslov vinograda.

Tako je bilo i u Slavonskom Kobašu gdje su ljubitelji vina uz slavonske delicije, dobru „kapljicu“ i pjesmu obilježili spomenuti dan. Prema starom običaju u Slavonskom Kobašu vlasnici su odlazili u svoje vinograde slaviti „Vincetu“ ili kako se još znalo reći „pucati na kulen“. Na lozu bi se objesili kulen, slanina i kobasica te se polijevali vinom i blagoslovili. Nakon toga bi vlasnik vinograda odrezao lozu na tri pupa, te kod kuće stavio u vodu da vidi kako će i koliko tjerati.

U vinogradima su odrezani prvi trsovi i najavljena nova vinogradarska godina sa željom da bude što uspješnija, te da vinogradi daju dobar urod a vinari naprave što kvalitetnije vino.

INFORMACIJE


Službenik za informranje:
Darija Jandik
Tel. 035/431-232; 035/431-036
Fax: 035/430-006
Mob. 0989833487
e-mail : Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
 
 
Osoba za nepravilnosti:
Ivana Tomić
Tel. 035/430-155, 035/431-232
Fax: 035/430-006
Mob. 0989833489
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.


logo-kud-kobas.pnglogo-kud-lio.pnglogo-lag.pnglogo-limes.pnglogo-uvvoo.png