KK "Rekord-tim" proslavio 35. rođendan

35 god rekord tim 1Veliki dan za sportaše Općine Oriovac, a posebice košarkaše bio je 12. ožujka 2016. kada je KK "Rekord-tim" ugostio KK "Cedevita". Razlog ovog velikog događaja bila je proslava 35 godina osnutka KK "Rekord-tim". Ovako jakog protivnika s hrvatske košarkaške scene ne može svatko ugostiti što je domaćim košarkašima odalo priznanje kao dostojnom protivniku.
Ova je 35. obljetnica započela prijateljskom utakmicom spomenutih ekipa u kadetskoj postavi. Nadmoć i bolju uigranost pokazali su gosti već u prvoj četvrtini, no domaći su se kadeti u nastavku utakmice uspjeli nositi s težim protivnikom. Sav trud domaćih ipak nije bio dovoljan, te se su gosti zasluženo odnijeli pobjedu.35 god rekord tim 2
Nastavak ovog dana obilježila je seniorska prijateljska utakmica. Iznimno kvalitetan susret domaćih i gostujućih bodrila je puna dvorana zaljubljenika u ovaj sport. Gosti su većinu susreta vodili. Iz četvrtine u četvrtinu rezultat je varirao. Domaćima se u nekoliko navrata otvorila šansa za sustizanje rezultata, ali je gostujuća ekipa ipak izvojevala pobjedu rezultatom 68:94. Borba domaćina pokazala je kako je "Cedevita" imala dostojnog protivnika, a visoka druga pozicija na ljestvici A2-košarkaške lige-ISTOK govori o kvaliteti KK "Rekord-tim".
Nakon oba odigrana susreta, u Društvenom domu u Radovanju nastavljeno je druženje uz večeru i svirače.
U ime Kluba sve prisutne je pozdravio Stjepan Nedaća. U svom je obraćanju Nedaća iznio neke važne i zanimljive podatke o povijesti Kluba.
Košarkaški klub rekord-tim postoji već 35 godina. Prva Osnivačka skupština održana je u travnju 1981. godine. Za prvog je predsjednika izabran g. Franjo Ilić, a za tajnika g. Stjepan Nedaća. Prvi trener je bio g. Zdenko Merkler. Klub je osnovan pod imenom KK "Oriovac". Prva službena utakmica odigrana je protiv KK "Đuro Đaković" iz Slavonskog Broda,  rezultat utakmice je bio 47:102 za goste. Klub je tu utakmicu odigrao u sastavu Slavko Vukmirović, Borislav Banoža, Predrag Đukić, Tona Volf, Zdravko Šikić, Zdravko Turković, Ivan Cindrić, Miroslav Maričić, Mijo Ugarković, Božidar Jakovina, Mirko Jurić i Miroslav Eđed.
Klub je 80-tih godina osvajao prva mjesta u međuopćinskoj ligi i igrao kvalifikacije za ulazak u tadašnju Jugoslavensku drugu ligu. U tome se nije uspjelo, što zbog manjka sreće što zbog drugih faktora.
Klub tijekom domovinskog rata prestaje s radom, a dosta igrača odlazi u rat kao pripadnici hrvatske vojske. Nažalost, u tome ratu kao pripadnici HV-a živote su izgubili pojedini igrači kluba - Mario Kozera, Krešimir Cimermanović i Antun Sekulić.
Prisjetili smo se i preminulih članova kluba - Franjo Ilić (prvi predsjednik kluba), Davor Franjo Colić (igrač), Zdenko Kovačević - Kočo (igrač), Ilija Perković - Dugi (igrač), Zoran Šego (igrač), Ml35 god rekord tim 5aden Terzić (trener), Mladen Vidmar (član uprave) i Tona Volf (igrač).
Klub 1993. g. mijenja ime u KK "Rekord-tim", a to ime nosi i danas. 2013. g. Klub prvi puta tijekom svoga postojanja ulazi u 2. HKL-istok, gdje se i sada natječe.
Ovom se skupu obratio i načelnik Općine Antun Pavetić. Pozdravivši sve prisutne, osvrnuo se na rad Kluba i dobru suradnju, zahvalio se na dobrim rezultatima kojima doprinose, promoviraju i potiču razvoj sporta na području Općine te je zaželio uspjeh u daljnjem radu i dobre rezultate u nadolazećim sezonama.
Predsjedniku Kluba, Darku Šikiću, načelik je uručio Priznanje povodom ove obljetnice. Nagrade je uručio i Stipo Grgić, predsjednik Košarkaškog saveza Brodsko-posavske županije. Gostujuća ekipa zahvalila se na ugodnom gostoprimstvu, a večer je upotpunjena domaćim tamburaškim sastavom "Bakšiš".

35 god rekord tim 4

35 god rekord tim 6

35 god rekord tim 7

15. sjednica Općinskog vijeća

opcina oriovacPoziv kojim Vas pozivamo na 15. sjednicu Općinskog vijeća općine Oriovac koja će se održati 10.03.2016.godine (četvrtak) s početkom u 18,30 sati u vijećnici općine Oriovac sa sljedećim DNEVNIM REDOM:

pdf Dnevni red

NK "Oriolik" dobio prvi električni semafor

nk oriovacNavijači NK "Oriolik", Barbari, još su jednom dokazali svoju strastvenu ljubav prema domaćem Klubu i na zanimljiv način odlučili pomoći i dati svoj doprinos u  radu ovog Kluba pokrenuvši akciju "Doniraj i pomozi u kupnji semafora".
Akcija je to koja je za cilj imala prikupiti sredstva za nabavku semafora potrebnog za atraktivniji doživaljaj nogometnih utakmica. U svega tri tjedna trajanja akcije, Barbari su uspjeli skupiti dovoljan iznos, preko 11000,00 kn, a semafor je premijerno pušten u rad 5. ožujka 2016. u susretu 17. kola HNL-istok. Gostojuća je ekipa Bjelovara s tri zgoditka odnijela bodove kući, no to nije umanjilo zadovoljstvo i sreću domaćih. Postavljeni je semafor jedini na relaciji Slavonski Brod - Nova Gradiška, a domaća ekipa Oriolika netko tko zasigurno zaslužuje ovakav poklon i ovakve navijače.

semafor

Održana Izborna skupština Udruge vinogradara i voćara

uvvoo izborna 2016 1U subotu 5. ožujka 2016. Udruga vinogradara i voćara odražala je svoju Izbornu skupštinu u Društvenom domu u Radovanju. Skupštini je nazočio načelnik Općine Antun Pavetić, zamjenik predsjednice Vijeća mjesnog odbora Oriovac, Željko Aladrović, predstavnici ostalih udruga s područja Općine, te gosti, odnosno predstavnici udruga iz okolnih mjesta.
Radnim predsjedništvom predsjedao je načelnik Antun Pavetić koji je odmah na početku Skupštine pozdravio sve nazočne.
Jedan od zanimljivijih dijelova ove večeri bilo je izvješće predsjednika Vladimira Prpića o dosadašnjem radu Udrugeuvvoo izborna 2016 2 vinogradara i voćara. Rad Udruge zaslužuje sve pohvale jer se osjetio kontinuitet i ozbiljnost u radu Udruge. Podjestimo da ova Udruga postoji skoro dva desetljeća, a brojnošću članova, brojnim manifestacijama kojima upotpunjuju kulturni i društveni život Oriovčana, suradnjom s ostalim udrugama širom Hrvatske, zadnje desetljeće ove Udruge opravdava njeno postoje. Predsjednik Prpić spomenuo je sve organizirane manifestacije i naglasio kako velik dio odrađenog posla mogu zahvaliti isključivo sponzoru Općini Oriovac, odnosno načelniku Pavetiću, članu ove vrijedne Udruge, koji je uvijek pokazao razumijevanje za njihove potrebe.
uvvoo izborna 2016 3Nakon provedenih izbora, članovi Skuštine jednoglasno su izabrali novu predsjednicu Mariju Milašin, djelatnicu Savjetodavne službe za poljoprivredu, dok je za tajnika udruge imenovan Ivo Bogunović, koji je i ranije u jednom mandatu obnašao istu funkciju. Predsjednica Milašin svih je ovih godina marljivo pomagala djelovanje ove Udruge i sudjelovala u organizaciji većine manifestacija čime je Udruga dobila još jednog kvalitetnog lidera za naredni period koji će biti iznimno zanimljiv i zahtjevan.
Zašto će to biti tako pojasnio je u svom obraćanju sam načelnik Pavetić koji je zaželio puno sreće u radu novoizabranoj predsjednici i cijelom rukovodstvu. Pavetić je najavio važni događaj, kako za Udrugu tako i za Općinu, a to je podizanje Oriovite s dosadašnje međužupanijske razine ocjenjivanja vina na međunarodnu jer računamo na bratimljenje s Udrugom Usora iz susjedne Bosne i Hercegovine. Osim što će ova suradnja rezultirati jačanjem same Oriovite, ona bi trebala rezultirati izgradnjom jednog vinskog centra u oriovačkom brdu. O ovakvom objeku vinogradari i voćari sanjaju već duži niz godina, te je Općina Oriovac dugo radila na ostvarenju ove ideje. Složen je to proces jer je trebao prvo ući u razvojne strategije kako općinske tako i županijske, a došlo je vrijeme da se konačno kandidira kao projekt na jedan od natječaja.
Službeni dio Skuštine privela je kraju svojim obraćanjem novoizabrana predsjednica koja se zahvalila u ime svih izabranih tijela Udruge i svoje osobno na ukazanom povjerenju.
Uslijedilo je druženje uz večeru i glazbu te dobru kapljicu koja je sastavni dio svakog druženja ove Udruge.

uvvoo izborna 2016 4

uvvoo izborna 2016 5

 

Javni natječaj za dodjelju financijskih sredstava udrugama i drugim organizacijama civilnog društva

opcina oriovacTemeljem  članka  14.  Pravilnika  o  financiranju  aktivnosti,  projekata  i/ili programa od interesa za opće dobro koje provode udruge sredstvima proračuna Općine Oriovac (Klasa: 022-01/15-01/93, Urbroj: 2178/10-01-15-1), Općinski načelnik općine Oriovac, raspisuje

J A V N I    N A T J E Č A J


za dodjelu financijskih sredstva, odnosno nefinancijske podrške udrugama
i drugim organizacijama civilnog društva  koje doprinose razvoju sporta, kulture, tehničke kulture te programe rada  religijskih i drugih službenih zajednica

Obrasci su dospupni u pdf i word formatu.

pdfNatječaj

pdfUpute za prijavitelje - A3

pdfpdfObrazac opisa aktivnosti - A6

pdfpdfObrazac proračuna aktivnosti - A7

pdfpdfPopis priloga - A8

pdfpdfObrazac za procjenu kvalitete - A9

pdfpdfObrazac za procjenu kvalitete - Aa9

pdfpdfObrazac izjave o nepostojanju dvostrukog financiranja - A10

pdfpdfObrazac ugovora o financiranju aktivnosti - A11

pdfpdfObrazac opisnog izvjesća - A12

pdfpdfObrazac financijskog izvjesca - A13

Poziv na predstavljanje novog programa dodjele financijskih podrški udrugama

lokovezZaklada Slagalica u suradnji sa Zakladom Zamah pokreće novi program dodjele financijskih podrški pod nazivom „LokoVez“ koji ima za cilj riješiti konkretan problem u lokalnoj zajednici, uključiti i povezati građane te umrežiti poslovni i civilni sektor.

Namijenjen je isključivo udrugama s područja Požeško-slavonske, Brodsko-posavske, Virovitičko-podravske i Sisačko-moslavačke županije.

Rok za podnošenje prijava je 30 dana od dana objave, a završava 15. ožujka 2016. godine.
Za financiranje projekata u okviru ovog Poziva raspoloživ je iznos od 324.000,00 kuna.
Broj tehničkih podrški: do 16
Iznos pojedinačnog  ugovora za tehničku podršku: Kn 1.500,00
Broj podrški: do 15
Najveći iznos podrške: Kn 20.000,00

Lokalna akcijska grupa Posavina u suradnji sa Zakladom Slagalica i Zakladom Zamah organizirat će predstavljanje natječaja “LOKOVEZ” u

Oriovcu u Vatrogasnom domu, Trg hrvatskog preporoda 6,
u utorak, 1. ožujka 2016. godine s početkom u 15,30 sati.

 
Pozivamo sve zainteresirane udruge sa područja LAG-a Posavina da sudjeluju na predstavljanju natječaja  kako bi se kao potencijalni prijavitelji mogli upoznati s pravilima natječaja i natječajnom dokumentacijom kako bi bili spremniji za prijavu na natječaj.

pdfPoziv

Održana informativna radionica za predstavnike udruga

lag radionca 1 2016Predstavnici Lokalne akcijske grupe Posavina u suradnji sa Jedinstvenim upravnim odjelom Općine Oriovac, održali su 22.veljače 2016.godine u prostoru Vijećnice Općine Oriovac informativnu radionicu za predstavnike udruga koje djeluju na  području Općine Oriovac.
Radionica je obuhvatila aktualne teme koje će pomoći provođenje Natječaja za financiranje projekata i/ili programa od interesa za opće dobro koje provode udruge sredstvima proračuna Općine Oriovac kojeg je dužna provesti Općina temeljem Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge (Narodne novine, broj 26/15), koja propisuje provođenje  Natječaja.
 
Na radionici su predstavnici LAG-a Posavine nazočne predstavnike  udruga s područja Općine Oriovac uputili o obvezi izvještavanja o potrošnji sredstava iz javnih izvora uključujući i sredstava iz državnog proračuna i proračuna jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave te su pojasnili Pravilnik o financiranju aktivnosti, projekata i/ili programa od interesa za opće dobro koje provode udruge sredstvima proračuna Općine te same upute za prijavu na Natječaj sa pripadajućim obrascima i ostalom dokumentacijom, a sve u svrhu osiguravanja transparentnosti dodjele financijskih sredstava i omogućavanja dobivanja što većeg broja kvalificiranih prijava.

lag radionca 2 2016

Poziv na informativnu radionicu za predstavnike udruga s područja općine Oriovac

lag posavinaPozivamo sve predstavnike udruga s područja općine na informativnu radionicu koja će se održati 22. veljače 2016. godine u prostoru Vijećnice Općine Oriovac s početkom u 18 sati. Tema ove radionice je Uredba o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge (Narodne novine, broj 26/15) i koja je stupila na snagu, a propisuje provođenje Natječaja za financiranje projekata i/ili programa od interesa za opće dobro koje provode udruge sredstvima proračuna Općine.

Sadržaj  radionice:

1)Uputa o obvezi izvještavanja o potrošnji sredstava iz javnih izvora uključujući i sredstava iz državnog proračuna i proračuna jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave (obrazac PROR-POT)

2)Pojašnjavanje Pravilnika o financiranju aktivnosti, projekata i/ili programa od interesa za opće dobro koje provode udruge sredstvima proračuna Općine

3)Upute za prijavu na Natječaj

Rezultati pisanog testiranja i poziv na intervju

opcina oriovac

Povjerenstvo za provedbu natječaja za prijam u službu u općinu Oriovac, dana 15.02.2016.godine objavljuje

REZULTATE PISANOG TESTIRANJA I POZIV NA INTERVJU

NA RADNO MJESTO KOMUNALNI DJELATNIK

 

Na pisanom testiranju održanom 15.02.2016.godine pravo na intervju stekli su kandidati koji su ostvarili 5 ili više bodova.

To su:

  1. Ivan Kuzmić, Lovčić 37, Brodski Stupnik

               - ostvareno 10 bodova

Intervju s kandidatom održati će se 16.02.2016.godine u Vijećnici općine Oriovac s početkom u 8,00 sati.

Intervju će trajati cca 15 minuta. Ukoliko kandidat u navedeno vrijeme ne pristupi u općinu Oriovac smatrat će se da je povukao prijavu na natječaj.

Ovi rezultati objavit će se na oglasnoj ploči i web stranici općine Oriovac.

 

Povjerenstvo:

  1. Jadranko Mličević
  2. Pavao Haring
  3. Darija Jandik

Rezultati

Poziv na provjeru znanja i sposobnosti

opcina oriovacNa temelju članka 22. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (N.N. br. 86/08 i 6/11), Povjerenstvo za provedbu natječaja za prijam u službu u općinu Oriovac, odsjek za Komunalno gospodarstvo – vlastiti pogon za obavljanje komunalnih djelatnosti, na radno mjesto komunalni djelatnik na neodređeno vrijeme, dana 08.2.2.2016.godine objavljuje

P O Z I V

NA PRETHODNU PROVJERU ZNANJA I SPOSOBNOSTI

Dana 15.02.2016.godine obavit će se pisano testiranje za obavljanje poslova komunalnog djelatnika, u prostoriji Vijećnice općine Oriovac, Trg hrvatskog preporoda br.1, s početkom u 11,00 sati.

Smatra se da je kandidat, koji nije pristupio prethodnoj provjeri znanja putem pisanog testiranja, povukao prijavu na natječaj.

Formalne uvjete javnog natječaja za radno mjesto Komunalnog djelatnika ispunjavaju, a time ujedno ostvaruju i pravo pristupa testiranju slijedeći prijavljeni kandidati:

  1. Ivan Kuzmić, Lovčić 37, Brodski Stupnik

Na testiranje je potrebno ponijeti osobnu iskaznicu.

Ne postoji mogućnost naknadnoga pisanog testiranja, bez obzira na razloge koji pojedinog kandidata eventualno priječe da testiranju pristupi u naznačeno vrijeme.

Pisani test sastojat će se od 10 pitanja. Svaki točan odgovor bodovat će se s 1 bod, što će dati broj bodova postignutih na pisanoj provjeri (od 1 do 10).

Testiranje traje 45 minuta.

Rezultati testiranja objavit će se dana 15.02. 2016.godine na oglasnoj ploči i na web stranici općine Oriovac.

Intervju (razgovor) s kandidatima koji uspješno polože Test (sa onima koji su ostavili najmanje 50% bodova iz pisanog testa), obavit će se 16.02.2016.godine u Vijećnici općine Oriovac s početkom u 8,00 sati.

Ovaj poziv upućen je kandidatima poštom, objavljen je na web stranici općine Oriovac i oglasnoj ploči općine Oriovac dana 08.02.2016.godine.

O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni u zakonskom roku.

 

Povjerenstvo:

  1. Jadranko Mličević
  2. Pavao Haring
  3. Darija Jandik

Poziv

U Lužanima održano jubilarno, dvadeseto ‘Čijalo perja’

cijalo perja luzani 2016Sinoć je u mjesnom domu u Lužanima, organizaciji KUD-a Graničar održano jubilarno 20. čijalo perja, tradicijska smotra folklora, jedinstvena po tome što prikazuje starinski običaj čijanja perja. Načelnik općine Oriovac, Antun Pavetić – Ovo je jedan od mnogih događaja ovih dana u općini Oriovac. Prekrasno sjećanje na jedan divan običaj, kojeg danas više nema. Ja ga se sjećam kao dijete, ovdje je nekad bilo puno gusaka i perja, zimske večeri su bile nezamislive bez čijanja perja, ali bilo je tu i tambure i pjesme.-

Danijela Vinković, predsjednica KUD-a Graničar iz Lužana naglasila je da je ovo jubilarna manifestacija – Ovo je dvadeseto čijalo i nadam se da ćemo imati bar još dvadeset. Ta se nada osniva na starijim članicama KUD-a iako moram reći da se i mlade članice sve više zanimaju za te običaje. Nedavno smo snimili i jedan prilog koji je prikazan u In magazinu i mislim da smo tako na jedan konkretan način prikazali da taj običaj neće odumrijeti.-

Bara Čorić, jedna je od članica KUD-a Graničar, rekla nam je više o ovoj zanimljivoj tradiciji – Čijalo se perje za curu koja će se udati. Curi trebaju jastuci, perine i jorgani, a to se sve pravi od perja, od guske. Cura čim ima deset godina, već mame i bake čijaju perje i svake godine treba čijati jer, u jastuk stane tri kile, u perinu devet kila, šest jastuka, dvije perine i dva jorgana, pa sad vi vidite koliko je to perja. To se radilo od Tri kralja do Korizme. Svake subote se čijalo kod druge snaše, ali to je bilo i veselje i druženje. Znalo se skupiti po trideset čijalki. Danas nažalost nema ni tog običaja, ali nema ni gusaka. Ali nitko i neće jastuke od perja, osim nas starijih koji još spavamo na perju.-

Uz domaćine nastupili su i gosti: KDU Šubić iz Novske, GKUD Požega iz Požege, HRC Srijem, Hrvatski dom iz Srijemske Mitrovice, Veterani Folklornog ansambla SKUD-a ‘I.G. Kovačić’ iz Zagreba.

Bojan Kadar iz gostujućeg KUD-a iz Srijemske Mitrovice – Bogu hvala došli smo uveličati ovaj običaj i stvarno uživamo. Sve nam je o ovoj manifestaciji objasnio jedan naš član KUD-a koji studira u Zagrebu. Drago nam je da su nas domaćini pozvali, oni su bili kod nas prije tri mjeseca. Predstavit ćemo se sa ‘Banatskim nadigravanjem’. Kod nas nažalost nema čijanja perja, dosta je običaja iščezlo. Mi pokušavamo održati one tipične srijemske običaje.- (izvor: www.radioslavonija.hr)

INFORMACIJE


Službenik za informranje:
Darija Jandik
Tel. 035/431-232; 035/431-036
Fax: 035/430-006
Mob. 0989833487
e-mail : Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
 
 
Osoba za nepravilnosti:
Ivana Tomić
Tel. 035/430-155, 035/431-232
Fax: 035/430-006
Mob. 0989833489
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.


logo-kud-kobas.pnglogo-kud-lio.pnglogo-lag.pnglogo-limes.pnglogo-uvvoo.png