Po završetku savjetovanja objavljujemo Izvješće o provedenom savjetovanju s javnošću u donošenju Plana Proračuna Općine Oriovac za 2022.
Na temelju članka 20. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (N.N. br. 86/08, 61/11, 4/18 i 112/19), Povjerenstvo za provedbu natječaja za prijam u službu u općinu Oriovac – komunalnog redara na određeno vrijeme, izrađuje sljedeće
Na temelju članka 11. Odluke o stipendiranju studenata s područja općine Oriovac i provedenog natječaja za dodjelu stipendija, Povjerenstvo za dodjelu stipendija utvrdilo je i objavljuje Prijedlog liste kandidata za dodjelu stipendija studentima s područja općine Oriovac.
Na temelju članka 22. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (N.N. br. 86/08, 6/11, 04/18 i 112/19), Povjerenstvo za provedbu natječaja za prijam u službu na radno mjesto Komunalni redar za obavljanje poslova komunalnog redarstva za općine Oriovac, Brodski Stupnik, 1 (jedan) izvršitelj na neodređeno vrijeme, dana 08.11.2021.godine objavljuje
Temeljem članka 20. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (N.N. br. 86/08, 61/11, 04/18 i 112/19), a po prethodno izvršenom uvidu u pristigle prijave na Oglas za prijam u službu u Jedinstveni upravni odjel općine Oriovac na radno mjesto Komunalni redar na određeno radno vrijeme, objavljenog na službenim stranicama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i općine Oriovac od 26.10.2021.godine, utvrđuje se
Temeljem čl.11. Zakona o pravu na pristup informacijama (N.N. 25/13, 85/15) jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave dužne su provoditi savjetovanje s javnošću pri donošenju općih akata, odnosno drugih strateških ili planskih dokumenta kad se njima utječe na interese građana i pravnih osoba.
Temeljem članka 19. st.1. i članka 28. stavak 1, podstavak 3. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN broj 86/08 , 61/11 , 04/18 , 112/19) i Odluke o zajedničkom obavljanju poslova komunalnog redarstva KLASA: 022-01/21-01/77 , URBROJ:2178/10-01-21-1 od 13.7.2021. godine , Voditeljica odsjeka za lokalnu samoupravu raspisuje
Na temelju članka 8. Odluke o stipendiranju studenata s područja općine Oriovac (Službeni vjesnik Brodsko-posavske županije br. 6/2015 i 23/20) i Odluke o izmjeni i dopuni Odluke o stipendiranju studenata s područja općine Oriovac od 29.5.2015.godine, Načelnik općine Oriovac dana 08.10.2021. godine raspisuje
Obavijest o pokretanje postupka davanja koncesije za obavljanje komunalne djelatnosti
Fond dodjeljuje sredstva za neposredno sufinanciranje energetske obnove postojećih obiteljskih kuća koje nisu oštećene u potresu odnosno za sufinanciranje mjera sukladno Tehničkim uvjetima Poziva.
Temeljem članka 19. st.1. i članka 28. stavak 1, podstavak 3. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN broj 86/08 , 61/11 , 04/18 , 112/19) i Odluke o zajedničkom obavljanju poslova komunalnog redarstva KLASA: 022-01/21- 01/77 , URBROJ:2178/10-01-21-1 od 13.7.2021. godine , Voditeljica odsjeka za lokalnu samoupravu raspisuje
Obavještavamo vas da će „SLAVONIJATRANS TEHNIČKI PREGLED1" d.o.o. i „CROATIA OSIGURANJE" d.d. obavljati registraciju traktora i poljoprivrednih prikolica 08.11.2022. u Lužanima 09.11.2022. u Slavouskom Kobašu.
Zbog tehničkog kvara na vozilu nismo u mogućnosti danas 12.09.2022. god. pokupiti korisni otpad (papir, plastika i staklo) na području općine Oriovac, naselja Oriovac i Radovanje.
Dana 15.08.2022. (ponedjeljak) nećemo vršiti odvoz miješanog komunalnog otpada po redovnom rasporedu na području općine Oriovac naselja Oriovac i Radovanje.
Dana 05.08.2022. (petak) neće se vršiti odvoz miješanog komunalnog otpada po redovnom rasporedu na području općine Oriovac naselja Slavonski Kobaš, Lužani, Kujnik, Malino, Ciglenik, Bečic, Živike, Pričac.
1.
SLAVONIJATRANS 25.10.2022.
2.
Jakob Becker d.o.o. 12.9.2022.
Odvoz korisnog otpada biti će sutra 13.09.2022. god. Molimo korisnike da spremnike ostave vani.
Ispričavamo se zbog nastale situacije i molimo za razumijevanje.
3.
Jakob Becker d.o.o. 9.8.2022.
Prikupljanje i odvoz miješanog komunalnog otpada ići će po redovnom rasporedu 22.08.2022. (ponedjeljak).
Svim korisnicima koji budu imali višak otpada u vreći pored kante bar kod će se skenirati dva puta.
4.
Jakob Becker d.o.o. 1.8.2022.
Prikupljanje i odvoz miješanog komunalnog otpada bit će 06.08.2022. (subota).
Službenik za informranje:
Ana Bićanić Margetić
Tel. 035/431-232; 035/431-036
Fax: 035/430-006
Mob. 099-712-1349
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Osoba za nepravilnosti:
Ivana Tomić
Tel. 035/430-147, 035/431-232
Fax: 035/430-006
Mob. 098-983-3489
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Komunalni redar:
Dubravko Kolundžić
Mob. 0989833485
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Načelnik:
Antun Pavetić
Mob. 098-263-822
Knjižnica i čitaonica:
Ivana Tomić
Tel. 035/430-147,
Mob. 098-983-3489
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Dječji vrtić "Ivančica Oriovac"
Blanka Stažić, ravnateljica
Tel. 035/409-787
Mob. 0994242881
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Reciklažno dvorište
Mob. 099-490-3009