Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2024.
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2024.
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2023.
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2023.
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2022.
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2022.
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020.
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020.
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2018. - TZ Oriovac
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2018. - TZ Oriovac
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2018.
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2018.
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017.
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017.
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2016.
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2016.
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2016. Turistička zajednica
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2016. Turistička zajednica
Općina Oriovac ima pravo na naknadu stvarnih materijalnih troškova koji nastanu pružanjem informacije korisniku prava na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija, kao i na naknadu troškova dostave tražene informacije, koja se naplaćuje sukladno Kriteriju za određivanje visine naknade stvarnih materijalnih troškova i troškova dostave informacije (dalje u tekstu: Kriterij) na temelju članka 19. stavka 2. Zakona o pravu na pristup informacijama.
Visina naknade stvarnih materijalnih troškova određuje se u sljedećem iznosu:
1. preslik jedne stranice veličine A4 – 0,03 eura
2. preslik jedne stranice veličine A3 – 0,07 eura
3. preslik jedne stranice u boji veličine A4 – 0,13 eura
4. preslik jedne stranice u boji veličine A3 – 0,21 eura
5. elektronički zapis na jednom CD-u – 0,53 eura
6. elektronički zapis na jednom DVD-u – 0,80 eura
7. elektronički zapis na memorijskoj kartici ovisno o količini memorije – 27,87 eura za 64 GB, 19,91 eura za 32 GB, 15,93 eura za 16 GB, 6,64 eura za 8 GB, 3,98 eura za 4 GB.
8. pretvaranje jedne strane dokumenta iz fizičkog u elektronički oblik – 0,11 eura
9. pretvaranje zapisa s videovrpce, audiokazete ili diskete u elektronički zapis – 0,13 eura
Troškovi dostave informacija obračunavaju se prema važećem cjeniku redovnih poštanskih usluga.
Visinu naknade stvarnih materijalnih troškova i troškova dostave za usluge koje nisu navedene u Kriteriju, Općina Oriovac će odredit na način da u visinu naknade zaračuna prosječnu tržišnu cijenu za uslugu, trošak amortizacije koje ima tijelo javne vlasti te trošak poštanskih usluga.
Općina Oriovac će dostaviti korisniku informaciju po primitku dokaza o izvršenoj uplati.
Općina Oriovac će i zatražit od korisnika da unaprijed položi na račun tijela javne vlasti očekivani iznos stvarnih materijalnih troškova odnosno troškova dostave u roku od osam dana, ukoliko iznos prelazi 19,91 eura. U slučaju da korisnik prava na pristup informaciji u roku ne položi navedeni iznos, smatrat će se da je korisnik prava na pristup informaciji odustao od zahtjeva.
Pozivaju se sva obiteljska poljoprivredna gospodarstva (OPG) koja su imala štetu od suše u 2024. godini, a koja nisu bila obeštećena u okviru Mjere 23 „Izvanredna privremena potpora poljoprivrednicima koji su posebno pogođeni prirodnim nepogodama” da se žurno jave u Jedinstveni upravni odjel Općine Oriovac, a najkasnije do srijede, 11. lipnja 2025. godine
Obavijest o provedenom postupku ocjene o potrebi strateške procjene utjecaja na okoliš VI
Mišljenje Odjela za graditeljstvo,infrastrukturu i zaštitu okoliša
Službenik za informiranje:
Suzana Beketić
Tel. 035/431-232
Fax: 035/430-006
Mob. 098/955-8676
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Osoba za nepravilnosti:
Ivana Tomić
Tel. 035/430-147, 035/431-232
Fax: 035/430-006
Mob. 098-983-3489
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Komunalni redar:
Dubravko Kolundžić
Mob. 0989833485
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Načelnik:
Antun Pavetić
Mob. 098-263-822
Knjižnica i čitaonica:
Ivana Tomić
Tel. 035/430-147,
Mob. 098-983-3489
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Dječji vrtić "Ivančica Oriovac"
Blanka Stažić, ravnateljica
Tel. 035/409-787
Mob. 0994242881
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Reciklažno dvorište
Mob. 099-490-3009