U utorak 26. rujna s početkom u 15 sati na Turističkom obiteljskom gospodarstvu “Kereković” u Živikama održana je radionica „Mogućnosti otvaranja i razvoja malih kampova na kontinentu 2017“. Organizatori radionice bili su LAG Posavina i Općina Oriovac u suradnji s Kamperskim udruženjem Hrvatske (KUH).
Predstavnici KUH-a svim su sudionicima radionice predstavili sve potrebne zakonske regulative, pravilnike, propise i uredbe za pokretanje kamping turizma u kontinentalnom dijelu Hrvatske. Također, prezentirani su svi elementi financijske strukture takvog ulaganja i održivost istog. U našem kontinentalnom dijelu Hrvatske postoje velike mogućnosti za takav oblik obavljanja turističke djelatnosti jer se nalazimo na izrazito tranzitnom mjestu, kroz koji prolazi veliki broj turista iz okolnih zemalja. Kroz primjere dobre prakse, svi su sudionici dobili uvid u različitost kamperskih usluga i njihovu ponudu prema gostima.
Inače, KUH kao udruženje pokriva 92% domaćeg tržišta i aktivno sudjeluju u kreiranju i donošenju zakona i propisa od strane Ministarstva turizma. Svi pokazatelji govore o rastućem trendu takvog oblika turizma, koji prema broju gostiju premašuje i hotelske kapacitete, kako u Hrvatskoj tako i u inozemstvu. (izvor: www.lag-posavina.hr)
U prijepodnevnim satima 25. rujna 2017., točnije oko 10 sati, vatrogasne postrojbe s područja općine Oriovac imale su ozbiljniju intervenciju na adresi Vladimira Nazora 121 u Lužanima. Požarom je bila ugrožena obiteljska kuća g. Antuna Štrk. Na teren je odmah pristiglo 5 vatrogasaca DVD-a Lužani kojima se ubrzo pridružilo i 6 članova DVD-a Oriovac. S ukupno 3 vatrogasna vozila, požar su uspjeli sanirati i spriječiti štetu većih razmjera, no krovište obiteljske kuće u cijelosti je stradalo u požaru.
Općina Oriovac hitno se uključila u ovu nesreću i najavila pomoć oštećenoj obitelji sanacijom nastale štete kako bi se ukućani što prije vratili normalnom svakodnevnom životu. Pošto se javlja sve veći broj mještana koji žele pomoći obitelji, gdin Štrk otvorio je žiro-račun u Privrednoj banci Zagreb. Svi koji su u mogućnosti svoj doprinos mogu uplatiti na broj HR 32 2340 0093 1123 6289 6, izvjestila je zamjenica načelnika Željka Čorak koja se ovom prilikom unaprijed zahvaljuje u ime obitelji Štrk, i svoje osobno, svima koji će se odazvati ovoj humanitarnoj akciji.
Na temelju članka 3. Odluke o određivanju poslova prijevoza pokojnika koji se financiraju iz proračuna općine Oriovac („Službeni vjesnik Brodsko posavske županije“, broj 10/15 ), objavljuje se
NATJEČAJ
ZA OBAVLJANJE POSLOVA PRIJEVOZA POKOJNIKA KOJI SE FINANCIRAJU IZ
PRORAČUNA OPĆINE ORIOVAC
1. Podaci o Naručitelju:
a) OPĆINA ORIOVAC,
Trg hrvatskog preporoda 1
35250 Oriovac
b) Kontakt:
Telefon: 035/431-232
Telefax: 035/430-006
email:općOva e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
2. Poslovi prijevoza pokojnika koji se financiraju iz proračuna općine Oriovac su poslovi preuzimanja i prijevoz umrle osobe ili posmrtnih ostataka od mjesta smrti do nadležne patologije ili sudske medicine, za koje nije moguće utvrditi uzrok smrti bez obdukcije.
Ponuditelj može biti pravna ili fizička osoba registrirana za obavljanje prijevoza pokojnika i pogrebničkih usluga.
2. Dokumentaciju za provedbu natječaja za povjeravanje obavljanja poslova prijevoza pokojnika koji se financiraju iz proračuna općine Oriovac zainteresirani ponuditelji mogu preuzeti, od dana objave Obavijesti o natječaju na web stranici općine Oriovac: oriovac.hr i na oglasnoj ploči, radnim danom od 8,00 –15,00 sati i u općini Oriovac,Trg hrvatskog preporoda 1,35250 Oriovac
3. Ponude se dostavljaju u pisanom obliku, u zatvorenoj omotnici neposredno u općinu Oriovac ili preporučeno poštom na adresu:
OPĆINA ORIOVAC
Trg hrvatskog preporoda 1
35250 Oriovac
s naznakom:
PONUDA ZA „OBAVLJANJE POSLOVA PRIJEVOZA POKOJNIKA KOJI SE FINANCIRAJU IZ PRORAČUNA OPĆINE ORIOVAC- NE OTVARAJ“
i s naznačenom adresom ponuditelja.
4. Najpovoljnijim ponuditeljem za obavljanje poslova prijevoza pokojnika smatrat će se ponuditelj koji, uz ispunjenje svih uvjeta propisanih dokumentacijom za prikupljanje ponuda, ponudi ukupno najnižu cijenu.
5. Ako su dvije ili više valjanih ponuda jednako rangirane prema kriteriju za odabir, naručitelj će odabrati ponudu koja je zaprimljena ranije (ukoliko je više ponuda s istom ukupnom cijenom ponude ocijenjeno valjanim odabrat će se ona koja je zaprimljena ranije).
6. Ugovor za obavljanje poslova prijevoza pokojnika koji se financiraju iz proračuna općine Oriovac zaključit će se sa najpovoljnijim ponuditeljem na rok od četiri godine.
7. Općina Oriovac zadržava pravo poništiti postupak bez ikakvih posljedica i obveza prema ponuditeljima.
8. Krajnji rok za dostavu ponuda je 09.10.2017. godine do 11,00 sati u općinu Oriovac, bez obzira na način dostave i vrijeme slanja.
9. Datum i vrijeme javnog otvaranja ponuda je 09.10.2017. godine u 11,00 sati.
Adresa/mjesto za otvaranje ponuda: Općina Oriovac, Vijećnica 1.kat ,35250 Oriovac, Trg hrvatskog preporoda 1.
10. Po primitku izvješća Povjerenstva, općinski načelnik će uputiti prijedlog općinskom vijeću radi donošenja Odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja ili donošenje Odluke o poništenju natječaja za prikupljanje ponuda za obavljanje poslova prijevoza pokojnika. Općinsko vijeće zadržava pravo da ne izabere niti jednu pristiglu ponudu. Odluka o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja, upravni je akt i protiv te odluke ne može se izjaviti žalba, ali se može pokrenuti upravni spor.
11. Na temelju odluke o odabiru s odabranim ponuditeljem sklopiti će se Ugovor o obavljanju poslova prijevoza pokojnika.
Uvjeti i mjerila za provedbu natječaja
Načelnik
Antun Pavetić
Poziv kojim Vas pozivamo na 3. sjednicu Općinskog vijeća općine Oriovac koja će se održati
27.09.2017.godine (srijeda) s početkom u 19,00 sati
Sjednica će se održati u Vijećnici Općine Oriovac, Trg hrvatskog preporoda 1.
Dnevni red:
- Utvrđivanje kvoruma
1. Usvajanje zapisnika sa 2. sjednice Vijeća općine Oriovac
2. Aktualan sat
3. Polugodišnji izvještaj o izvršenju Proračuna općine Oriovac za 2017.godinu – izvjestitelj Antun Pavetić
4. Izvješće o radu načelnika općine Oriovac za razdoblje siječanj – lipanj 2017.godine – izvjestitelj Antun Pavetić
5. Rješenje o razrješenju i imenovanju člana Mandatnog povjerenstva – izvjestitelj Anica Hemen
6. Rješenje o razrješenju i imenovanju člana Odbora za izbor i imenovanja – izvjestitelj Anica Hemen
7. Donošenje Odluke o isplati jednokratne naknade za novorođenu i posvojenu djecu rodiljama/posvojiteljima s područja općine Oriovac – izvjestitelj Anica Hemen
8. Donošenje Odluke o raspisivanju natječaja za prodaju nekretnina u vlasništvu općine Oriovac – izvjestitelj Antun Pavetić
S poštovanjem,
PREDSJEDNIK VIJEĆA
OPĆINE ORIOVAC
Josip Jagodar, mag. edu.
Dana 20.9.2017. tmurno i kišovito te hladno vrijeme nije moglo ugasiti uzavrelu navijačku atmosferu domaćeg Nogometnog kluba Oriolik koji je u 1/16 finala kupa Hrvatske ugostio igrače NK Hajduka.
Pripreme za ovu utakmicu trajale su i više od mjesec dana. Iako su svi izgledi za pobjedu bili na strani Bijelih, domaći se nisu predavali i sve do 83. minute sa svega jednim golom zaostatka, pokazali kako mogu parirati kvalitetnijoj momčadi. Iako je utakmica završila rezultatom 0:3, Oriovčani su itekako zadovoljni igrom crvenih i s ponosom pričaju o ovom nastupu, tj. dolasku velikog imena hrvatskog nogometa na njihov travnjak.
Pojačano osiguranje ukazivalo je na utakmicu visokog rizika, no valja pohvaliti korektnu igru nogometaša i još korektnije navijače Torcide koji su sa svega nekoliko baklji uljepšali navijački ugođaj.
Igrač utakmice na strani NK Oriolik svakako je kapetan momčadi, Josip Herceg koji je uspio obraniti brojne opasne udarce upućene u okvir svoga gola.
Osim ovog povijesnog nastupa, po odazivu publike moglo bi se reći da je rekordna brojka od preko 1500 gledatelja također dio povijesti kluba NK Oriolik.
Na temelju članka 3. Odluke o određivanju poslova prijevoza pokojnika koji se financiraju iz proračuna općine Oriovac i članka 47. statuta općine Oriovac (Službeni vjesnik Brodsko-posavske županije br. 10/09 i 07/13) Načelnik općine Oriovac dana 20.09.2017.godine donio je
RJEŠENJE
o imenovanju Stručnog povjerenstva za provedbu natječaja za obavljanje poslova prijevoza pokojnika koji se financiraju iz Proračuna općine Oriovac
LAG Posavina i Općina Oriovac u suradnji s Kamping udruženjem Hrvatska (KUH) organizira radionicu na temu
„Mogućnosti otvaranja i razvoja malih kampova na kontinentu 2017.“
koja će se održati u utorak 26. rujna s početkom u 15 sati na Turističkom obiteljskom gospodarstvu „Kereković“, Živike 22, (Općina Oriovac)
Radionica je besplatna, a održava se uz potporu Ministarstva turizma kao važnog partnera u razvoju i promociji hrvatskog kamping turizma. Cilj je radionice pregled i pružanje informacija iz segmenta otvaranja i poslovanja malih kampova u kontinentalnom dijelu Hrvatske.
Ovim putem na radionicu pozivamo sve zainteresirane OPG-ove, obrtnike, poduzetnike i institucije koje obavljaju ili planiraju obavljati turističku djelatnost na prostoru Brodsko-posavske županije..
Pozivamo vas da se za radionicu prijavite na mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili putem kontakt telefona 035/221-535.
Obavještavaju se učenici srednjih škola s područja općine Oriovac koji putuju vlakom da će Općina Oriovac za školsku godinu 2017./2018. isplaćivati mjesečne karte u iznosu od 25% od ukupnog iznosa mjesečne karte. Kako bi ostvarili pravo na subvenciju učenici su obvezni u Općinu Oriovac – NARODNU KNJIŽNICU I ČITAONICU ORIOVAC donijeti:
- potvrdu iz škole o redovnom upisu u školsku 2017./2018. godinu
- presliku mjesečne karte za tekući mjesec
- presliku iskaznice-kartona HŽ-a s fotografijom učenika
Isplata subvencija za mjesec rujan 2017.bit će
od 18.09.2017. – 30.09.2017. od 9,00 – 14,30 sati.
ZA SVE DODATNE INFORMACIJE MOŽETE NAZVATI NA TEL: 035/430-155
Sukladno odredbama Uredbe o informiranju i sudjelovanju zainteresirane javnosti u pitanjima zaštite okoliša (N.N. br. 64/08), informira se javnost da je općina Oriovac u suradnji sa Upravnim odjelom za komunalno gospodarstvo i zaštitu okoliša Brodsko-posavske županije provela postupak Ocjene o potrebi strateške procjene utjecaja na okoliš Plana gospodarenja otpadom općine Oriovac za razdoblje 2017. – 2022.godine.
Nakon provedenog postupka, a sukladno mišljenju navedenog Odjela, kojim je utvrđeno da je postupak proveden u skladu sa Zakonom o zaštiti okoliša (N.N. 80/13, 153/13 i 78/15) i Uredbom o strateškoj procjeni utjecaja plana i programa na okoliš (N.N. 3/17), donijeta je Odluka kojom se utvrđuje da nije potrebno provesti stratešku procjenu utjecaja na okoliš Plana gospodarenja otpadom općine Oriovac za razdoblje 2017. – 2022. godine.
Na temelju članka 22.Zakona o održivom gospodarenju otpadom (NN br. 94/13) i članka 47.Statuta općine Oriovac (Službeni vjesnik Brodsko-posavske županije br. 10/09 i 7/13), Načelnik općine Oriovac objavljuje
JAVNU RASPRAVU
o Nacrtu Plana gospodarenja otpadom općine Oriovac
za razdoblje 2017.-2022.godine.
1. Objavljuje se Nacrt Plana gospodarenja otpadom općine Oriovac za razdoblje 2017.-2022.godine (dalje u tekstu: Nacrt Plana gospodarenja otpadom), radi pribavljanja mišljenja, prijedloga i primjedbi o istom, koji je izradila tvrtka EKO SAVJETNIK d.o.o., Matije Gupca 28, Slavonski Brod.
2. Javna rasprava o Nacrtu Plana gospodarenja otpadom trajat će 30 dana i to u vremenu od 07.09. – 07.10.2017.godine.
3. Javni uvid u Nacrt Plana gospodarenja otpadom može se izvršiti svakog radnog dana u vremenu od 9,00 do 14,00 sati u vijećnici općine Oriovac, Trg hrvatskog preporoda br.1, Oriovac, te na službenoj internetskoj stranici općine Oriovac www.oriovac.hr
4. Mišljenja, prijedlozi i primjedbe na Nacrt Plana gospodarenja otpadom mogu se dostaviti zaključno sa 07.10. 2017.godine.
5. Mišljenja, prijedlozi i primjedbe iz točke 4. ove objave mogu se podnositi:
- upisom u knjigu primjedbi koja se nalazi uz Nacrt Plana gospodarenja otpadom,
- dostavom putem pošte na adresu: Općina Oriovac, Trg hrvatskog preporoda br.1, Oriovac
- dostavom na e-mail adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Načelnik
Antun Pavetić
Nacrt Plana gospodarenja otpadom Općina Oriovac - 2017. - 2022. godine
Župan Brodsko-posavske županije donio je Odluku o proglašenju stanja elementarne nepogode na području općine Oriovac na usjevima sadnicama i trajnim nasadima, nastalu zbog dugotrajnog sušnog razdoblja.
Pozivamo sve mještane čije su poljoprivredne kulture pretrpile štetu da se prijave u Komunalni pogon općine Oriovac od 05.09. – 15.09.2017.godine svaki radni dan od 8,00 – 14,00 sati
Sa sobom obvezno ponijeti osobnu iskaznicu, OIB, brojeve katastarskih čestica sa kulturom i površinom, te broj žiro-računa.
Proglašenje elementarne nepogode od strane Brodsko-posavske županije omogućiti će i prijavu poljoprivrednika na natječaj po Podmjeri 5.2.1. „Obnova poljoprivrednog zemljišta i proizvodnog potencijala iz programa Ruralnog razvoja RH 2014 – 2020“.
Načelnik
Antun Pavetić
Službenik za informiranje:
Ana Bićanić Margetić
Tel. 035/431-232; 035/431-036
Fax: 035/430-006
Mob. 099/712-1349
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Osoba za nepravilnosti:
Ivana Tomić
Tel. 035/430-147, 035/431-232
Fax: 035/430-006
Mob. 098-983-3489
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Komunalni redar:
Dubravko Kolundžić
Mob. 0989833485
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Načelnik:
Antun Pavetić
Mob. 098-263-822
Knjižnica i čitaonica:
Ivana Tomić
Tel. 035/430-147,
Mob. 098-983-3489
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Dječji vrtić "Ivančica Oriovac"
Blanka Stažić, ravnateljica
Tel. 035/409-787
Mob. 0994242881
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Reciklažno dvorište
Mob. 099-490-3009