Razvojna strategija općine Oriovac

grb

Vodič za građane - proračun za 2024.

proracun

TZ Meridiana Slavonica - vodič

corona

Izjava o pristupačnosti internetske stranice

kalendar

Javni natječaj za zakup poslovnog prostora u Slavonskom Kobašu

opcina oriovac

Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (N.N. br. 125/11, 64/15 i 112/18), i Odluke načelnika općine Oriovac o raspisivanju javnog natječaja KLASA: 022-01/20-01/70, URBROJ: 2178/10-03-20-1 od 21.10.2020.godine, raspisuje

 


JAVNI NATJEČAJ

za zakup poslovnog prostora

1. Predmet javnog natječaja je zakup poslovnog prostora u Slavonskom Kobašu, ulica Kloštarska br.2 u prizemlju Društvenog doma, izgrađenog na k.č.br. 721, ukupne površine 142,00 m2.
2. Poslovni prostor može se koristiti za obavljanje trgovinske djelatnosti (trgovina).
3. Poslovni prostor daje se u zakup na određeno vrijeme u trajanju od 5 godina.
4. Početni iznos zakupnine iznosi 25,00 kn/m2, mjesečno, odnosno 3.550,00 kuna mjesečno za ukupnu površinu.
5. Jamčevina za sudjelovanje u natječaju iznosi 10% početnog iznosa zakupnine.
Račun za uplatu jamčevine je HR03 23400091830900007, poziv na broj HR68 9016-OIB.
6. Rok za podnošenje prijava na javni natječaj je 8 dana od dana objave natječaja u tjedniku Posavska hrvatska i na službenoj stranici općine Oriovac – www.oriovac.hr
7. Poslovni prostor daje se u viđenom stanju, sa mogućnošću uvida u isti dana 28.10.2020.godine od 12,00 do 13,00 sati na istoj adresi uz najavu u općinu Oriovac na telefon: 035 431-232 ili 035 431-036.
8. Ponude se podnose u zatvorenim omotnicama putem pošte ili osobno na adresu:

OPĆINA ORIOVAC
TRG HRVATSKOG PREPORODA 1
35250 ORIOVAC
S naznakom „NE OTVARATI – PONUDA ZA ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA“

9. Pravo sudjelovanja u natječaju imaju sve fizičke i pravne osobe registrirane za obavljanje djelatnosti navedene u točki 2. ovog natječaja.
10. Ponuda za sudjelovanje u javnom natječaju mora sadržavati:
- ime i prezime odnosno naziv ponuditelja, adresu/sjedište i OIB (u prilogu presliku osobne ili obrtnice, rješenje o registraciji odnosno izvadak iz obrtnog registra - ne stariji od 6 mjeseci),
- potvrda o uplaćenoj jamčevini,
- broj računa i naziv banke na koji ponuditelju može biti vraćena ponuđena jamčevina,
- oznaku poslovnog prostora na koji se ponuda odnosi,
- ponuđeni iznos zakupnine po 1 m2 i ukupno za navedenu ponudu,
- opis djelatnosti koju bi zakupac obavljao u okviru oglašene djelatnosti,
- potvrdu o podmirenim obvezama prema općinskom (potvrda općine Oriovac) i državnom proračunu (potvrda Porezne uprave),
11. Pravo prednosti na sklapanje Ugovora o zakupu poslovnog prostora imaju osobe određene Zakonom o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ako se te osobe u svojoj prijavi na natječaj pozovu na to pravo, ako ispunjavaju uvjete iz natječaja i prihvate najviši ponuđeni iznos zakupnine.
12. Nepotpune ponude neće se razmatrati.
13. Natjecatelju koji ne uspije na natječaju vratiti će se jamčevina u roku od 8 dana od donošenja Odluke o izboru.
Jamčevina natjecatelja koji dobije u zakup poslovni prostor zadržava se i obračunava u zakupninu.
Ukoliko najpovoljniji ponuditelj odustane od sklapanja Ugovora o zakupu nema pravo na povrat uplaćene jamčevine.
14. Ponuditelj može dostaviti samo jednu ponudu za poslovni prostor za koji se natječe.
15. Rok za početak obavljanja djelatnosti u poslovnom prostoru iznosi najviše 30 dana od dana potpisivanja Ugovora o zakupu.
16. Načelnik može poništiti javni natječaj bez obrazloženja, ali samo prije otvaranja pristiglih ponuda,
Načelnik može donijeti Odluku o neprihvaćanju nijedne ponude bez obrazloženja.
17. Najpovoljnijom ponudom smatrati će se ona ponuda koja uz ispunjenje uvjeta iz natječaja sadrži i najviši iznos zakupnine.
18. Neće se provoditi javno otvaranje ponuda.
19. O rezultatima natječaja sudionici će biti obaviješteni pismeno.
20. Ugovor o zakupu poslovnog prostora mora biti potvrđen (solemniziran) po javnom bilježniku.

 

Oriovac, 23.10.2020.godine.

OPĆINA ORIOVAC

 

NAJAVE

2023 pokladno jahanje

INFORMACIJE


reciklazno

ora

oriokom

vrtic

icon projekti

icon zastita zivotinja

komunalno

 dimnjacarske usluge

PPUO

program raspolaganja poljprivrednim zemljistem 2018 thumb

meridiana slavonica logo 2

Službenik za informiranje:
Ana Bićanić Margetić
Tel. 035/431-232; 035/431-036
Fax: 035/430-006
Mob. 099/712-1349
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
 
 
Osoba za nepravilnosti:
Ivana Tomić
Tel. 035/430-147, 035/431-232
Fax: 035/430-006
Mob. 098-983-3489
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.


Komunalni redar:
Dubravko Kolundžić
Mob. 0989833485
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.


Načelnik:
Antun Pavetić
Mob. 098-263-822


Knjižnica i čitaonica:
Ivana Tomić
Tel. 035/430-147,
Mob. 098-983-3489
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.


Dječji vrtić "Ivančica Oriovac"
Blanka Stažić, ravnateljica
Tel. 035/409-787
Mob. 0994242881
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Reciklažno dvorište
Mob. 099-490-3009


bpz.jpgfond-za-zastitu.jpglogo-kud-kobas.pnglogo-kud-lio.pnglogo-lag.pnglogo-limes.pnglogo-ora.jpglogo-uvvoo.pngmin-kulture.jpgmin-pro-ured.jpgmin-reg-razvoja.jpgora.pngoriokom.jpgslagalica.jpgsreddrzuredzademografiju.pngvrtic.png